Wednesday, April 15, 2009

Parkway Drive live at KL

alaa cite ni da lama dahh
08.02.09 yang lepas
saja aku nak kongsi cerita ni kt korg :D


sape kenal parkway drive.?
atau pun pak munawey drift.?
haha same ke.?
same lah kott.
cume pak munawey drift x masuk kt parking je
haha
bodo bodo


ini 1st band dari luar yang aku pegi.
ticket murah pulak tu rm30 pre-sale
uihh beli la.
kire untung doe,
lepas 2 hari aku beli,
kt mespes org announce yang ticket pre-sale dah habis.
gilalaaa

walaupun limit yang organise beri kt parkway cuma dalam
45 minit untuk perform,
tp xpe sebab time parkway aku da puas da menari untuk band local seblom tuu
wakaka
aku just nak sing along je.
besttt :DD

benda ni masih segar dalam ingatan aku smpai sekarang
setiap kali aku bukak dompet,
aku mesti teringat
sebab aku smpan tiketnye di dalam dompet aku
dan time tu jugak,
aku teringat yang aku dan kawan aku yang lain
makan x bayar kt kedai maple tu
wahahah.!!



08.02.09
-shafiq

No comments: